Kletsverhalen op tv. dat het makkelijk word gebracht met afdekken of een vliesdoekje en klaar en je krijgt grote bananen in je tuin is kletskoek.
Je zal het op de manier van mij, of zoals Philip moeten gaan doen wil je grote bananen overhouden, anders lukt het nooit.
cpo schreef:edwardkarin schreef:Hoe kon dat dan, wist je dat niet dat het kapotgewaaid was, heb je er geen zicht op?
Nu lopen er vanuit de kluit weer nieuwe scheuten uit hoor, maar die worden dit jaar maar hoogstens een meter als je geluk hebt, qua stamlengte dan praat ik over, maar ik haalde dat nooit vanuit de grond in jou situatie, men zegt dat het wel kan, maar ik denk het niet.cpo schreef:Mijn musa heb ik vorig jaar als stek geplant, groeide prima, daarna ingepakt. Maar helaas is de verpakking, (gaas met daarin stro en op de top een plastic zak) kapot gewaait. De musa is weggerot, heb dus geen stammetje meer over, ik hoop dat ie nog gaat groeien, anders een nieuwe kopen, het is niet anders...
Niet direct zicht op en hij was ook nog maar heel klein dus het viel niet zo heel erg op, ik zie nu helemaal niets meer, de hele stam is weggerot, dus ik kan weer opnieuw beginnen. Maar ik heb eigenlijk ooit maar 1 keer een stam overgehouden verder rotten ze bij mij altijd tot de grond toe af. Ik hoop dat ie het weer gaat doen, ze zijn te leuk om niet in de tuin te hebben!