Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.
Ha l locatie wij mogen wel een lichtslang maar bij mij op de tuin hebben ze geen stroom ik heb wel een zonnepaneel maar die is te zwak om zoon slang te laten stromen ik wil in iedergeval iedereen bedanken die zijn bescherming methode heeft gedeeld
Haha nee Rob, ouders zijn bang dat de bescherming in de fik gaat Eerder een bijna brandje gehad in de keuken toen we niet thuis waren en zins die tijd..
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Mijn oma (jaja!) heeft ook een grote basjoo in de tuin staan en die is minimaal beschermd. De stam is nu al ongeveer 15cm kleiner geworden. Gelukkig is de voet wel beschermd met veel bladafval en takken.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832