ervaringen leveranciers

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: ervaringen leveranciers

Berichtdoor boemel op 02 feb 2013 18:05

Eerlijk gezegd snap ik niet waar die angst vandaan komt om bedrijven op hun fouten te wijzen.
Dit lijkt me toch vrij gangbaar.
Er zijn genoeg voorbeelden op te noemen van vergelijkings-sites waar producten/diensten in beoordelingen gewaardeerd worden.
Ik vind ook dat als een klant een bestelling niet krijgt en hij dit vermeld,hier niks subjectiefs aan is.
Dit openbaar maken kan een leverancier(zoals Turtleboy ook al zei) juist aansporen beter zijn best te doen.
Het gevaar bestaat dan wel dat er geschillen uitgevochten gaan worden wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Ook nu zijn er genoeg op zich staande topics waar misstanden aan het licht gebracht worden (zie laatste topic over Europalms) dus waarom deze niet bundelen.

groeten Luc B.
boemel

47 bedankjes

Berichtdoor GeL op 02 feb 2013 19:48

@Luc,

Ik had dit hier al eens vermeld; op een Belgische bouwsite - diegenen die graag bouwen/verbouwen weten dewelke ik bedoel- is een geschil ooit eens erg uit de hand gelopen met juridische stappen enz... .
Dat is inderdaad het gevaar: geschillen die online uitgevochten worden. Niettegenstaande het feit dat de klant gelijk heeft moet die klant (en ook de site) op een gegeven moment serieus inbinden onder druk van buitenaf.

Ik denk wel dat dit soort escalaties kan vermeden worden met een goede moderatie, aangezien we de beste moderators ter wereld hebben :thumb_up: :thumb_up: , loopt het wellicht niet zo'n vaart. De vraag is: waar trek je de lijn?

Gr,
Michel
Laatst bijgewerkt door GeL op 03 feb 2013 10:30, in totaal 1 keer bewerkt.
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 03 feb 2013 03:52

Inderdaad, vandaar dat we "de kat niet op het spek binden" ;)
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips