s.janssen schreef:Overigens aan de beheerders, ik snap niet dat er gewoon meegekeken kan worden op dit forum wat er allemaal in tuinen staat zonder je te registreren.

Iemand die erop uit is kan zich ook registreren

Verder lijkt het mij sterk dat ze dan heel het dorp afrijden om te zien waar het huis is met de mooie palm in de voortuin aangezien we hier geen adressen online zetten. Als je palmen in je voortuin hebt dan hoeft er maar een gek langs te komen die het mooi vindt en die komt er 's avonds voor terug en neemt het mee.
Ik hou ook mijn hart vast na de verhuizing al staat het bij mij in de achtertuin, men kan via de achterkant ook de tuin in en wie weet wat men er weer uit zal stelen. Ze zijn bij dat huis al eens voor minder de achtertuin in geweest en hebben daar al eens een Agave meegenomen, alle tulpen afgesneden (zal vast een mooi boeket zijn geweest) en alle canna's uitgegraven en meegenomen. Om over de vernielingen maar verder te zwijgen... Mijn palmen zijn nu dusdanig van formaat dat in huis zetten geen optie meer is als ik daar woon.