Ook vind ik dat je planten moet kweken omdat je ze graag ziet en niet omdat je er keihard geld uit te slaan. Het blijft een passie toch. Mss moeten we gardenpalms overtuigen een zaak te starten in het west vlaamse

Grtz Bryan
![]() | 17 bedankjes |
Bryan*75 schreef:Ja idd xp. Het is me nogal een heel eind. Ik zou het geld moeten hebben ik start zo een plantenzaak op maarja. Het groeit nu niet aan de "palmbomen". Ik heb al redelijk wat besteld maar enkel online. Is het geen idee en bus in te lassen. Ik vermoed dat er meer mensen langs deze kant wonen zoals ik en erna
.
Grtz Bryan
![]() | 374 bedankjes |
![]() | 49 bedankjes |
palmboomgeert schreef:Degroplant heeft ook nogal wat palmbomen staan, dit is op 1km van FCplants richting Roeselare centrum.
Het is wel een hele tijd geleden dat ik er nog binnen ben geweest, maar er staan toch nog altijd grote palmbomen zichtbaar vanop straat.
Belleplant heeft ook wel het één en ander, zit op grote baan richting Knokke/sluis in maldegem.
Maar voor de specialere palmen zou ik in west vlaanderen ook niet direct nog iets weten.
mvg Geert.
![]() | 17 bedankjes |
![]() | 374 bedankjes |
![]() | 19 bedankjes |
![]() | 711 bedankjes |
erna schreef:Hier staat een Sabal Mexicana in de volle grond geplant ( zaailing, met 3 sprieten) enkele jaren geleden. Is sinds vorig jaar goed aan de groei. Wel beschermd in de winter.
groetjes, Erna
![]() | 17 bedankjes |
Thunderfold schreef:Miss kunnen we carpolen met enkele west vlamingen naar gardenpalms. Dan is de dieselprijs behoorlijk voordelig. Ik heb wel ervaring met zo'n ritten van bijna 4h enkele rit. Want eerlijkgezegd gardenpalms is voor ons miss belachelijk ver. Maar ik zou het wel eens willen zien.
![]() | 17 bedankjes |
![]() | 396 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten