Dan is de Klimalogger die ik heb gekocht ideaal, J-M. Die meet enkel de temperatuur en vochtigheidsgraad en is daardoor een stuk goedkoper dan uitgebreide weerstations. Hij is uitbreidbaar met 8 sensoren. Zelf heb ik er 3 op aangesloten. Ik heb de link naar de uitleg over dat toestel hierboven vermeld.
En je kunt elke sensor een eigen naam geven dacht ik? Wel handig als je er 8 hebt...! Voor mij is het dus de Diva plus geworden. Max 3 sensoren, 100m bereik, geheugen van min en max temp én weergave van de trend. Meer hoeft dat hier niet te zijn.
Die klimalogger lijkt mij ook interesant, zeker omdat je 8 sensors kunt verbinden, 5 vind ik net iets te weinig... Ook is enkel temp. en vochtigheid het enige dat me echt intereseert. Maarja, heb nu zo'n uitgebreider weerstation en twee weerstations vind ik een beetje gek worden ? Ga er nog's over nadenken...
Dat kan, Sodiac. Er zit een USB-stick bij die je in je pc steekt. Dan worden de gegevens gedownload. Maar grafieken bijvoorbeeld maakt hij niet. Het zijn dus enkel cijfertjes die verschijnen in tabellen, very basic.