En vanaf donderdag wordt het weer minder, regen en rond de 14 graden overdag.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Ik denk voor de nieuwe planten in volle grond niet verkeerd
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Kijk net naar de nachttemps. t/m 20 april en de voorspellingen zijn dat er geen nachtvorst meer komt tot eind april. Moet wel gek zijn als er met deze lente nog begin mei nachtvorst staat aan te komen (maar zeker weten doe je het nooit, natuurlijk).
Als je je exoten nog niet buiten hebt dan kun je dit wel doen, lijkt me*
Hallo, hier helaas maar 3.6 mm gevallen, het is veel te droog ben bang dat dit niet lang goed gaat, natuur is veel te droog, totaal voor dit jaar staat op 92 mm, in Maart viel slechts 15 mm hier in Z. Limburg! Groet, Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Hier is de afgelopen 24 uur 11 mm gevallen en de afgelopen maand (dat wil zeggen de afgelopen 4 weken) is het totaal 32 mm geweest.
Het kan slechter. Maar wat mij betreft mag het de komende nachten nog wel wat aangevuld worden.
Mijn D. Antarticas beginnen met uitrollen van hun bladeren. Ik hoop dat de kleinste (1.40 hoog) zich nu eindelijke gaat herstellen van de vorige winter.
Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.