Waterboyke schreef:Laatste jaren heb ik al het gevoel of is me opgevallen dat er steeds lange natte periodes zijn en dan weer lange droge periodes enz... Ben ik alleen of is dat anderen ook al opgevallen ? Momenteel zitten we weer in een erg natte periode die al lang aan de gang is en als ik de 14 daagse voorspellingen bekijk komt er nog veel regen onze richting uit. Pff denk ik dan want ben die regen en nattigheid toch ook al kotsbeu maar toch denk ik in mezelf laat het nu maar veel regenen. Ik denk dat binnenkort de lente gaat beginnen en we een droge en zonnige lente gaan krijgen... Mijn buikgevoel...

... 8< ...
Even mezelf quoten van twee maand geleden. Blijkbaar heb ik dan toch gelijk gekregen toch ? Warme en droge lente

Alleen begin ik nu weer te vrezen dat omdat het nu al zo lang droog blijft dat er binnenkort weer een lange natte periode aankomt... Het zal toch weer niet een natte koele zomer worden he zeker ?

Hoop van niet want dit is de beste start van het jaar dat we kunnen hebben maar dit moet dan wel afgewerkt worden met een top-zomer natuurlijk. Ik maak alvast een kruisteken