Hallo,
Ik zit in zak en as. Ik zocht een ronde kuip met een redelijke diameter en hoogte om hiermee een vijver te bouwen.
Ik kwam uit op de Ritzi kuip (PE + rubber) met een diameter van 155cm en een hoogte van 100cm, inhoud 1500l. Ik wil deze ongeveer 50cm ingraven dan heb ik nog een mooie hoogte om op de rand te zitten na een afwerking met een muurtje eromheen.
Verschillende leveranciers op het internet (krimpen.nl, Palmaverde en Wildeboer + nog een paar andere) bieden deze kuip aan. Deze kuipen zijn niet van gaten voorzien aangezien Ritzi ze maakt zonder. Op alle sites wordt er een extra service geleverd, al dan niet tegen bijbetaling, om in deze kuipen gaten te maken om bijvoorbeeld bomen of struiken in te planten/vervoeren.
Op de site van Wildeboer in Nederland vind ik de goedkoopste prijs (verschil 200EUR!!)en moet ik vooraf betalen. Geen keuze om er al dan niet gaten in te boren, dus zit goed dacht ik. Zo is geschied en maandag wordt de kuip thuisgeleverd, vrouw thuis ik niet. Mijn vrouw aanvaardt de levering. Je hoort hem al komen, nu blijkt de kuip voorzien te zijn van 9 gaten, 3 in de bodem en 6 rondom op 15 cm van de bodem. Deze zijn er duidelijk nadien in gemaakt.
Direct naar Wildeboer gebeld en daar hebben ze mij beloofd om terug te bellen met een oplossing. 2 dagen later en ondertussen ook nog eens enkele e-mails laternog steeds geen enkele respons. Zitten ze zich daar waarschijnlijk te verkneukelen over die domme Belg die een bloempot als vijver wilde gebruiken.
Leuk is anders, ik weet echt niet wat te doen als ze niet antwoorden. Nochthans staat een teruggaverecht of zoiets van 8 dagen op hun webstek.
Kan mij iemand verdere raad geven?
Bedankt bij voorbaat,
Gr,
Michel