asiantjen schreef:Hi Philip ,
Mooi dat jij al die tuin in het echt gezien hebt , zal wel indrukwekend zijn in echte lijve daar door te wandelen ,ik heb een vraag , waarom mag men daar niet zomaar vrij foto's of vrij filmen , het zijn toch maar planten ,alhoewel ik denk dat het met hun geloof te maken heeft , misschien een geest mee filmen en die zo meenemen in je toestel , india is zeer gelovig en ook zeer bijgelovig .
Djoeke ,het is een tiendelige serie , dus er volgen er nog ,maar of ze allemaal tot onze verbeelding spreken ?
Grts
Etienne
hoi,
Dat je niet overal mag filmen of foto's nemen heeft te maken met de gebouwen en niet met de tuin ,het is namelijk een grafmonument en het zal waarschijnlijk zijn uit respect. het geheel van het complex is omwalt met een muur en ik geloof met 22 kleine torens (ieder toren symboliseert een bouwjaar)Het is alleen te bezoeken door toeristen en de betere kaste,de bedelaars en arme indiers geraken niet voorbij de omwalling,wilde apen liepen wel op het domein maar sommige indiers(armen)mogen er niet binnen.Hier foto van omwalling met kleine torentjes boven inkom.
Mvg Philip.