Pagina 1 van 2

ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 31 jan 2013 18:20
door boemel
Hoi,

Ik kom in deze rubriek regelmatig vragen tegen over de ervaringen die mensen hebben bij bepaalde webshops,zadenleveranciers enz.
Is het misschien een idee om hier een apparte rubriek van te maken zodat mensen de betreffende verkoper aan kunnen klikken en dan meteen alle ervaringen van de forumleden kunnen lezen.
Nu staat die info erg verspreid.
Ook kan dan beter gemonitord worden of er verbeteringen/verslechteringen optreden wat betreft leversnelheid,service enz.

groeten Luc B.

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 31 jan 2013 21:04
door veronique
Vind het wel een goed idee :thumb_up:
Veel makkelijker om op die manier de informatie terug te vinden.

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 31 jan 2013 21:29
door AIREMULP
In mijn ogen een geweldig idee , voegt echt iets toe :thumb_up:
Edwin

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 31 jan 2013 22:16
door lapalmeraie
Ligt ter bespreking in de moderators groep.
Bedankt voor de suggestie :thumb_up:

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 01 feb 2013 17:58
door GeL
Misschien een lijst waarmee het niet goed gaat = veel korter :mrgreen: :mrgreen:

Alle gekheid op een stokje, dit vind ik een prima initiatief!

Gr,
Michel

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 02 feb 2013 15:52
door lapalmeraie
Beste Palmvrienden

Nu grondig overleg hebben we besloten géén speciale rubriek op te richten voor de "evaluatie" van bedrijven. Het idee is wel prima en het zou inderdaad wat overzichtelijker zijn maar er kleven ook wat risico's aan vast.

Het zou immers dé plaats zijn om bedrijven te beoordelen. Sommige bedrijven maken daar een probleem van indien de uitlatingen erg negatief zijn. Dit kan soms zeer gevoelig liggen en soms er op uitdraaien dat alle informatie verwijderd moet worden. Indien we dergelijke info uit een rubriek moeten verwijderen die daar juist voor dient ga je aan het werkelijk doel voorbij.

Daarbij blijven we ook nog steeds erg waakzaam voor het beperken van het aantal rubrieken. Juist zo blijft het forum veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker dan fora waar er pagina's vol rubrieken zijn.

Als onafhankelijk en objectief platform is er natuurlijk gelegenheid om ervaringen uit te wisselen; positief, negatief,... Dit kan nog steeds in de rubriek "Nieuws, tips en gebabbel".

Wij volgen dit consequent op en nemen de positief scorende bedrijven op in het Goedgekeurd door Palmvrienden-label.
Maw, wil je een overzicht, neem dan daar een kijkje. ;)

Bedankt voor het meedenken en het begrip
Het Palmvrienden team

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 02 feb 2013 16:38
door Itrme
Uiteraard snap ik dat er risico's aan vast zitten als er negatieve uitlatingen worden gedaan over bepaalde bedrijven. Maar is het niet een optie om voor bedrijven/shops een beoordeling te geven zoals + of - zonder verdere toelichting?

Lijkt me dat je daar toch niet zoveel verkeerds mee kan doen? Wel makkelijk als je, mocht het minder gaan met de shop of iets dergelijks je stem nog kan aanpassen.

Je kan natuurlijk ook gewoon de negatieve reacties volledig weglaten en gewoon een + of niets geven. Dan wordt het volgens mij ook al vrij snel duidelijk welke bedrijven het goed doen.

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 02 feb 2013 16:41
door turtleboy
Kan begrijpen dat dit bij sommige gevoelig ligt,maar van de andere kant gaan ze bij negatieve reacties misschien beter hun best doen!

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 02 feb 2013 17:12
door lapalmeraie
Toelichting blijft interessant iemand ieders verwachtingen en criteria wel iets anders liggen. Het blijft immers toch redelijk subjectief. Het delen van de ervaringen blijft dan ook nog steeds mogelijk in de huidige rubriek. Zo kan het bedrijf ook zelf reageren en indien relevant misverstanden uit de weg ruimen of zichzelf herpakken ;)

Re: ervaringen leveranciers

BerichtGeplaatst: 02 feb 2013 17:54
door GeL
turtleboy schreef:Kan begrijpen dat dit bij sommige gevoelig ligt,maar van de andere kant gaan ze bij negatieve reacties misschien beter hun best doen!


Juist, maar (een zeer grote maar), de bedrijven die hier en op gelijkaardige sites al ettelijke malen genoemd zijn doen nog steeds verder op dezelfde manier.

Blijkbaar helpt dit toch niet zoveel, spijtig genoeg. :(

Gr,
Michel