baaldag !!!

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

baaldag !!!

Berichtdoor NickyDP op 02 feb 2013 20:55

echte baaldag gehad, een hele week onderhandelen om een boomvaren op te halen , bij akkoord kon ik deze vandaag ophalen op vastgesteld uur , ondertussen eens op de route een intratuin in de buurt gedaan om wat verrassingen op te pikken wat blijkt de huidige tendens : meer decoratie artikelen dan planten te vinden dus de zoektocht enorm teleurstellend . Ik begrijp dat ze de wintermaanden ook dienen door te komen maar een tuincentrum met 80% deco en een schamele 20% planten die je overal kan kopen zielig gewoon . en die trend zet zich voort . Dan maar afgedropen en richting boomvaren helemaal opgewekt over de nieuwe aanwinst een nieuwe cyathea bij de collectie ! onderweg opgebeld door de eigenaar sorry plant is ondertussen bevroren in de serre +?!!&/+ om maar zacht uit te drukken terug naar huis met lege handen . Vlug mijn winterberging in om rust te vinden tussen mijn groene vrienden . Ik hoop hen ook snel tevreden te stellen met het lentezonnetje en deze heb ik nu ook heel erg hard nodig .
NickyDP

21 bedankjes

Re: baaldag !!!

Berichtdoor Dennis_S op 02 feb 2013 21:15

Stiekem niet bevroren maar verkocht aan iemand die meer heeft geboden?
Dennis_S

349 bedankjes

Berichtdoor NickyDP op 02 feb 2013 21:16

tjah wie weet , iemand een boomvarengekocht vandaag ?? :mrgreen:
NickyDP

21 bedankjes

Berichtdoor Itrme op 02 feb 2013 22:00

Lijkt me idd sterk dat je dr dan net pas achter komt dat hij bevroren is :s

Denk dat t toch echt af hang bij welke intratuin je gaat kijken NickyDP. Bij de intratuin in Arnhem hadden ze (vond ik) nog genoeg plantjes staan. Ze waren er welliswaar aan het verbouwen waardoor er een stuk afgezet was. Maar ik heb er toch nog 2 plantjes gehaald.

Ben nog steeds aan t overwegen er zo'n vanille orchidee op te halen :fluiten:
Itrme

70 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 02 feb 2013 23:43

Nog een uurtje istie voorbij ;)
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor Rico op 02 feb 2013 23:51

Goh, dat is toevallig... Ik heb me net gisteravond een mooie cyathea gekocht.... :lol:

Zonder gekheid. Ik heb ook echt een gruwelijke hekel als als mensen de afspraken niet nakomen! Zowel bij verkoop als bij aankoop :evil:
Gr, Rico
Rico

163 bedankjes

Keer terug naar Nieuws en tips