Mochten mensen interesse hebben om samen te bestellen?
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Mijn oleanders komen uit valencia.mits zak erover en/of lichtslang bij strenge vorst gelijk de voorbije dagen -7/-9 geweest snachts. Ongeschonden. Voorbije jaren onbeschermd doorgekomen. Dus ik vind bovenstaande vergezocht maar dat is mijn mening
Hoi Fordbully, ga je dan niet voorbij aan het feit dat genoemde oleanders slechts met een jute zak aan de basis werden beschermd. Dus zonder lichtslang. Gr. Jozef
misschien wel, maar een lichtslang kost maar 5€ en mijn oleander kan elk jaar zo blijven groeien De voorbije 2 winters waren ze zelfs onbeschermd dus zonder zak of lichtslang en ze bloeien elk jaar mooi en vol.
Ik volg de logica ook niet helemaal? Enkel een jute zak is toch makkelijker dan ook een lichtslang? Wat vind je dan vergezocht? Om ze helemaal daar te bestellen bedoel je? Die van jou komen ook van ver toch?
Hier staat een Oleander overigens al een jaar of 8 in een kuip, gewoon buiten. Doorgaans in de winterbescherming van de Phoenix maar nu zelfs zonder en het lijkt voor alsnog goed te gaan.
Vind t vergezocht om meer geld uit te geven aan speciale zogezegde winter harde oleanders ipv goedkope oleanders die in mijn ogen eveveel aankunnen. Iedereen heeft wel licht of warmteslang liggen denk ik zo dus eentje rond de oleander doen is dan ook klein moeite meer. Mijn staat langs de brahea dus neem ik m gewoon mee.