bjornobo schreef:hoi Helinde,
ik woon 10 minuten van je vandaan ( Maaspoort achter Treurenburg café) ik heb nog wel een paar m2 meter in de garage over de komende 2 maanden, dan staan ze wel bij mijn andere planten. Ik heb ook boubri's en evy's pride afgelopen jaar gekocht, dus dan kan je ze ook in volle grond zien ( nu nog wel kaal natuurlijk).Anders kunnen ze achter het huis ook nog onder de overkapping, daar staan ze volledig uit de wind. Laat maar weten of dat een oplossing is?
Bjorn
Wat lief! Dankjewel. Ik had de winterharde buiten gezet en nu net toch maar naar binnen met de aangekondigde nachten. Ik verwacht nu een week heen en weer te slepen. Da’s op zich nog wel te doen. Maar dankjewel voor het aanbod! Leuk om te merken dat er meer exootverslaafden in de buurt zijn! Ik had in mijn vorige tuin (tot een half jaar geleden) ook een schitterende boubri die bijna tot zolderhoogte kwam. Daarom heb ik er nu meer weer 1 aangeschaft.

Ik heb een aantal mooie exoten achter moeten laten, maar heb nu wel een grotere tuin die ik weer helemaal kan gaan vol zetten.
Vorige zomer ook net wat jonge aanplant. Dus net buiten toch maar wat jonge plantjes ingepakt (evi’s pride 70 cm, granaatappel, kleine tetrapanax)