of is ze lang, geel en krom? Nee, Ik vermoed dat je de vrucht in een fruitwinkel hebt gekocht en dat ze kleine, venijnige stekeltjes heeft zoals een cactus? Dan is het vermoedelijk de vrucht van de Cactusvijg (Opuntia ficus- indica). Peter
hier heb ze zou graag weten van welke plant hij komt heb hem gelkreegen mss een achter polsen voor de foto van de plant ook ze hebben hier alvast de zaadbol
en toen open gesneeden hij wa aant schimelen en heb ze gezaaid en komen uit maar heb daar van nog geen foto's :'( ik heb wel een foto van toen in begin dat alles gezaaid was en klaar stond voor te kiemen zal ik sewwes effe plaatsen
ik dacht ook aan een pitahaja. Ik heb deze plant ook staan en de vorm van deze cactus lijkt er op ,je hebt er ook met gele vruchten. deze vruchten zijn licht zurig en aangenaam fris. de zaadjes kiemen heel goed maar of ik er ooit vruchten aan krijg valt af te wachten. alleen ontbreken de schubben aan de buitenkant van de vrucht op de foto te zien, maar de binnenkant is net een pitahaja