Mijn plantjes

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Mijn plantjes

Berichtdoor Tropica Flora op 17 aug 2013 16:50

Hoi iedereen,

Ik dacht ik zal hier eens een update neergooien wat ik sind begin dit jaar heb bereikt met al mijn plantjes haha :)
alles wat ik zelf heb gekiemd staat apart op de foto en natuurlijk heb ik ook overzichtsfoto's :D

De vensterbank in de woonkamer
Afbeelding
Afbeelding

De vensterbank in de slaapkamer
Afbeelding

Ceiba pentandra, deze is ondertussen al dikke halve meter hoog en blijft maar groeien! enorm mooie gezonde witte wortels die groeien en groeien en vooral ook veel drinken haha.
Afbeelding

Alocasia machrorhizia
Afbeelding

Musella lasiocarpa
Afbeelding

Adansonia grandidieri, deze is na een lang gevecht van dood lijken dan EINDELIJK weer tot leven gekomen, welgeteld 1 dag nadat ik nieuw zaad had besteld dus haha misschien was hij gewoon bang om weggegooid te worden maar ach meer baobab is ook leuk :)
Afbeelding

Mucuna nigricans, echte klimmer! de eerste stekjes worden gemaakt en het lijkt goed te gaan lukken!
Afbeelding

Strongylodon siderospermum, beetje slechte foto maar hier is hij makkelijk onderscheidbaar van de Mucuna maar deze is reeds ook al kleine 2 meter.
Afbeelding

In de vensterbank staat ook nog basilicum uit de supermarkt welke het heerlijk vind in de zon en wat andere kruidjes en cactusjes die ik zo niet bij naam durf te benoemen maar gewoon uit de winkel komen enzo :) en in de slaapkamer staat nog een “golliwoog” eetbaar plantje voor de diertjes hier welke ook als kool groeit! Niet tegenop te snoeien al had ik het graag haha!
vergeet ik nog bijna de Musa in de woonkamer welke van de AH komt, heeft reeds veel pups die ik nog kwijt moet dus als er nog liefhebbers zijn hoor ik het wel!

Hopelijk vonden jullie het leuk om naar te kijken, vragen zie ik nog wel :)

Groetjes
Neem eens een kijkje op http://www.TropicaFlora.nl
Tropica Flora
Bedrijven

15 bedankjes

Keer terug naar Foto album en video