Zeker een aanrader Roger, ook zeer handige ondergrondse parking ! Zeker gaan dus Ik vind zo'n steentjes tussen de planten ook mooi maar is dat niet onhandig bij het in- en uitgraven van planten ? Mooi tuintje hoor...
Precies daarom heb ik een groot gedeelte v/d steenjes weg gedaan zodat ik niet meer hoeft te knippen in het worteldoek ,dus alle planten staan nu zonder de steentjes, ook het bemesten gaat zonder steenjes wat eenvoudiger vind ik.Nou dan gaan we maar eens een bezoekje brengen aan het tuincentrum daar.
Ik vind van wel. Ze hebben niet zo'n exclusief (zeldzamere) aanbod van exoten maar je zal er zeker en vast wel leuke dingen tegen komen. Meestal kom ik er niet onder de 100€ buiten.
Vandaag nog de nieuwe plantjes gehaald,was eerst de planning om naar Turnhout te gaan maar ben toch naar het tuincentrum in Lommel gegaan,wat een groot tuincentrum daar,en de prijzen vallen ook best mee, alleen te kleine winkelkarretjes Vanmiddag de plantjes natuurlijk meteen in de grond gezet en water geven gebeurt nu automatisch.
Ik heb van de week nog wat plantjes gekocht, tuin begint nu toch redelijk vol te worden,dus laat alles nu maar evenjes een beetje groter worden ,is dan ook wat overzichtelijker. Hier de nieuwe plantjes.
Roger
Bijlagen
Callistemon laevis.JPG (196.4 KiB) 5654 keer bekeken
Cyperus Alternifolius.JPG (206.34 KiB) 5654 keer bekeken
Melianthus Major.JPG (185.93 KiB) 5654 keer bekeken