Had je korting op palmen, zie een complete heg staan van wagnerianus?
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Hahaha Goe bezig Olie !! Tees gaat één van de Topperkes worden deze zomer, da heb ik al lang gezien ! Man, hier ben ik toch ook wel extreem nieuwsgierig naar hoor als dat begint te groeien Ik hoop echt dat we niet weer steeds zo veel wind gaan krijgen als vorig jaar want dat zal wel zonde zijn, zeker daar bij u want ti's daar nie zo beschut hé... Ferme Maurelli zenne !
Vandaag naar Grasheide geweest. Veel bekende gezichten tegengekomen en redelijk veel volk aanwezig. Heb eindelijk een Gunnere manicata gevonden, Sven heeft het nog eens gecontroleerd en zelf ook eentje gekocht. Kon hem niet laten staan voor zo een mooie prijs
Dit was de buit:
- Musa cheesmanii - Musa thompsonii - Musa da jiao - Musella lasiocarpa - Fatsia japonica spiders web - Colocasia burgundy - Colocasia 'Pink China' - Hosta - Fragaria
Toch ne machtige knol zenne die Manicata en dat voor dat geld ! Nog eens super bedankt hé maat om aan mij te denken en me ook een knolletje mee te brengen van de Manicata, jammer dat de grote op waren maar ik ben toch heeeeeeell happy met deze nu al !!! Die spiders web is ook heel mooi, bedankt voor de tip, die ga'k me ook nog eens kopen Ik ben echt serieus benieuwt naar uwen hof deze zomer ze