Een zeer indrukwekkende collectie ! Je kunt er professioneel mee gaan... Hoop dat je de eerstkomende beurs het een en ander meeneemt,ik heb wel interesse een paar soorten van je te kopen.
Uiteraard wil ik tzt ook wel wat aanschaffen, maar met zo'n lijst aan vreemd spul ben ik eerst nog wel een uurtje zoet met het uitvogelen wat het allemaal voor een jongens zijn. Alhoewel het natuurlijk een stuk makkelijk is om te zeggen: doe me maar van alles 1 en ik vrees dat het daar ook op zal uitdraaien Ben bijna dagelijks in sjengtown dus kom iedere keer wel langs voor 1 soort, makkelijker dan naar de beurs gaan. Hoe meer soorten je hebt, hoe meer last van mij
ik weet niet of er bij jullie in de buurt een MAKRO is maar daar heb je voor weinig geld heel veel bakjes.. in alle maten en soorten, ook van die alluminium bakjes. die houden heel goed de warmte vast.
Hey Eduard. Dat ziet er erg goed uit,ik neem mijn pet er voor af want het neemt veel werk en ruimte in beslag. Wat me altijd aan die planten jou opvalt ze zien er altijd gezond uit(mooi groen blad), geen verdort blaadje te zien
Zo te lezen gaat het de goei kant op Eduard maar net zoals jij hoop ik dat het weer snel beter gaat worden want veel soorten zitten te wachten op verspenen.