![]() | 284 bedankjes |
![]() | 1137 bedankjes |
s.janssen schreef:Ik heb vandaag de laatste bescherming weggehaald van de basjoo, 2 bigbags + 3 balen stro met een zeil er boven. Alles ziet er goed uit en kan weer verder groeien. Wat ik wel een nadeel vind is het stro wat een enorme rotzooi geeft als je dit wil verwijderen + een hele hoop containers vol met stro. Gelukkig kon ik ze van de buren/familie lenen.
![]() | 460 bedankjes |
palmgek schreef:s.janssen schreef:Ik heb vandaag de laatste bescherming weggehaald van de basjoo, 2 bigbags + 3 balen stro met een zeil er boven. Alles ziet er goed uit en kan weer verder groeien. Wat ik wel een nadeel vind is het stro wat een enorme rotzooi geeft als je dit wil verwijderen + een hele hoop containers vol met stro. Gelukkig kon ik ze van de buren/familie lenen.
Heb een aantal jaar terug ook is met balen stro gewerkt. Als baal valt het volume nog mee en denk je, ach... dat ruim ik zo weer opAchteraf blijkt dat dan enorm tegen te vallen. Waarschijnlijk kom je de restanten van die rotzooi eind seizoen 2015 nog steeds tegen in je tuin.
Ik zweer bij de lichtslang rond de stam en daar vervolgens een sok van noppenfolie overheen, ben je in 5 minuten klaar en geen rotzooi.
![]() | 396 bedankjes |
![]() | 200 bedankjes |
![]() | 12 bedankjes |
![]() | 284 bedankjes |
Rob schreef:Nog een nadeel van Stro: ik krijg er overal gras kiemen van om gek van de te worden!
Ook hier 1 keer en nooit weer!
.
![]() | 149 bedankjes |
![]() | 1137 bedankjes |
![]() | 24 bedankjes |
Keer terug naar Winterbescherming
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast