Palmhoezen

In deze rubriek kan je al je vragen en tips posten in verband met het beschermen van exotische planten in de winter.

Palmhoezen

Berichtdoor tbird44 op 15 apr 2016 07:21

Ik weet het.de zomer moet nog beginnen en hij begint al over palmhoezen.
Maar ik wil de kommende tijd toch vast wat info verzammelen en wat hoezen aanschafen.
Ik heb er nu een paar van de lidl.
Maar dat is niet een beste kwaliteit
Dus graag wat advies en waar te koop
tbird44

13 bedankjes

Re: Palmhoezen

Berichtdoor lapalmeraie op 15 apr 2016 09:22

Die van de Aldi (als we dezelfde hebben = eerste foto bovenop de palm), zijn inderdaad van dunne kwaliteit. Ik vind die hoesmodellen eigenlijk waardeloos maar de 5 meter stukken zijn wel ideaal.

Als echte hoes gebruik ik een thermohoes van zware kwaliteit. Die zijn een stuk duurder maar ook erg duurzaam en praktisch met oa ritssluiting en trekkoorden. Ik heb een XL en XXL maat. Die op de foto is de XXL. Deze komt uit de AVEVE maar je vindt ze bv ook bij Gardenpalms dacht ik.

Afbeelding

Afbeelding
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Re: Palmhoezen

Berichtdoor Mister w op 15 apr 2016 09:23

Heb ook een paar van de lidl , zijn naar mijn mening goed van kwaliteit , alleen de rits is niet al te best.

Voor de rest koop ik op palmaverde of olijfboomexpert succes met de palmen :D maar geniet eerst nog maar van he voorjaar/zomer!

Grt
Pipi
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Mister w

67 bedankjes

Keer terug naar Winterbescherming