waar woont iedereen

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Re: waar woont iedereen?

Berichtdoor Esther op 14 jul 2013 12:23

Wellicht zouden degene die dat nog niet hebben gedaan, alvast de plaatsnaam in het eigen profiel in kunnen vullen?

Van de 10 reacties die in dit bericht staan zie ik er al 3 die deze optie over het hoofd hebben gezien ;) :lol:
Esther

93 bedankjes

Berichtdoor Gerritzen op 14 jul 2013 12:26

Goed idee. Woonplaats is al ingevuld.

groet,
René
Gerritzen

57 bedankjes

Berichtdoor Itrme op 14 jul 2013 12:45

Een probleem. Ik woon op 2 plekken XD
Itrme

70 bedankjes

Berichtdoor amigo op 15 jul 2013 08:08

Hoi.
maar dan moet je dus wel eerst de plaatsnaam weten!
Als ik nu op vacantie ga naar bijvoorbeeld laag soeren en daar tuinen zou willen bezoeken, dan weet ik niet wie daar id buurt wonen en kan het dus ook niet even in typen op google maps.
daarentegen als ik zou kijken op onze "tropo-gekkenkaart"dan kan ik gelijk een PB sturen naar diegenen die daar wonen en kijken wie mij op visitie zouden willen hebben.

Marc_S schreef:Bij de EPS hebben we dit ook en is het wel eens makkelijk als je wilt weten waar de plaats precies ligt waar diegene in woont in een bepaald land waar je mee communiceert.
Hier is het wel makkelijk om te weten waar iemand in Nederland of België woont want het maakt wel degelijk verschil of er iemand over zijn ervaringen praat die dicht bij de zee woont dan iemand die in het oosten woont en daarbij ook nog van belang of hij in het noorden van Nederland woont of in het zuiden van België.

Maar als je tegenwoordig al de plaatsnaam intypt op google laat deze al een kaart zien en kan je zelf bepalen waar hij woont.
Of je dit nu via het forum doet waar je dan ook weer diverse handelingen moet doen of via google.
Daardoor wordt het volgens mij onnodig werk wat de moderators moeten verrichten en voor ons blijft het bijna net zoveel werk.

Namaste

Marc
amigo

5 bedankjes

Berichtdoor amigo op 15 jul 2013 08:14

luc schreef:Vindt dit ook goed , maar dan ook graag een rubriek met de min temperaturen erbij ingewerkt
Zoals nu in mijn en bv Robs onderschrift
Vind dit zelf heel handig als ik overwinteringservaringen lees om in te schatten hoe de situatie daar is
Want daar kan nogal veeeeel verschil in zijn :thumb_up:

Die temperaturen zou wel heeeel super zijn als dat kan, want als ik de foto's zie van veel van jullie, en dan mijn tuin.............
Mijn hangmat parkeer ik normaal in juli ONDER mijn bananen, nu kan ik er nog net onder liggen...... op een handoekje op de grond.
Ik heb eind mei mijn tertrapenaxen en olifantsoren naar buiten gezet. Nou die zijn verrot ofzo, maar door de koude temperaturen in het hoge noorden is het in iedergeval overleden! En ik was nog wel zo trots!
In het vervolg zal ik ze in bakken zetten zodat ze 's nachts naar binnen kunnen even opwarmen.
( Ik had mijn electrische deken in juni ook nog een paar nachten aan! )
amigo

5 bedankjes

Berichtdoor Esther op 15 jul 2013 08:17

Misschien de plaats waar je het meeste woont, beter dan niets? Is het hemelsbreed heel ver uit elkaar, anders is het ook niet zo'n groot probleem, toch?
Esther

93 bedankjes

Berichtdoor Marc_S op 15 jul 2013 09:44

amigo schreef:Hoi.
Als ik nu op vacantie ga naar bijvoorbeeld laag soeren en daar tuinen zou willen bezoeken, dan weet ik niet wie daar id buurt wonen en kan het dus ook niet even in typen op google maps.
daarentegen als ik zou kijken op onze "tropo-gekkenkaart"dan kan ik gelijk een PB sturen naar diegenen die daar wonen en kijken wie mij op visitie zouden willen hebben.

Marc
[/quote]

Als je de plaatsnaam weet en je daar op bezoek wilt gaan bij iemand in die buurt kan je toch op het forum vragen wie er in de buurt woont en weet je ook direct aan de reacties of ze wel iemand op bezoek willen hebben. Dan hoef je niet iedereen aan te schijven die er in de buurt woont.
Marc_S

66 bedankjes

Berichtdoor Pieter73 op 15 jul 2013 17:11

Wat is dan nog het voordeel van het inventariseren van waar iedereen woont? Als je alsnog op het forum moet vragen wie er in de buurt woont, dan ben je net zo ver als nu. Ik zou het persoonlijk erg kunnen waarderen als ik zou kunnen zien wie er in de buurt wonen. Dan kan je veel makkelijker op bezoek of planten ruilen. Mij mogen jullie op een kaartje zetten hoor, plaatsnaam staat toch al bij mijn berichten. En als iemand wil komen kijken dan sturen jullie maar een berichtje.

Marc_S schreef:
amigo schreef:Hoi.

Marc

Als je de plaatsnaam weet en je daar op bezoek wilt gaan bij iemand in die buurt kan je toch op het forum vragen wie er in de buurt woont en weet je ook direct aan de reacties of ze wel iemand op bezoek willen hebben. Dan hoef je niet iedereen aan te schijven die er in de buurt woont.[/quote]
Pieter73

45 bedankjes

Berichtdoor Klaas-Jan op 15 jul 2013 17:13

Esther schreef:

Misschien de plaats waar je het meeste woont, beter dan niets? Is het hemelsbreed heel ver uit elkaar, anders is het ook niet zo'n groot probleem, toch?

En op beide plekken je exotische tuin? Anders het adres waar je je tuin hebt.
Klaas-Jan

34 bedankjes

Berichtdoor Klaas-Jan op 15 jul 2013 17:16

Ik vind het nog steeds een goed idee. Inderdaad bij de EPS hebben ze dit ook en leuk om te zien waar iemand woont en soms kan het ook makkelijk zijn.
Ik woon in Nieuw-Weerdinge, Drenthe en stel mijn tuin op 24 en 25 augustus ook open dus mocht je langs willen komen... vanaf Eext is het te doen.
Klaas-Jan

34 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel