Overgenomen fortunei

Post hier al je vragen over je winterharde en niet winterharde palmbomen.

Re: Overgenomen fortunei

Berichtdoor Rico op 16 feb 2013 22:34

Het is zeker toegestaan om vragen te stellen op het forum. De meeste mensen zitten op dit forum om vragen te stellen aan mensen die er (meer) ervaring mee hebben dan andere.

Soms is het makkelijker om iemand er op te wijzen dat een antwoord al gegeven is en het dus niet noodzakelijk is om daar nog een keer op te antwoorden. ;)

Misschien kun je proberen om een beetje beleefder te zijn op het forum.
Je bent zoals je zelf zegt nog maar 11. De meeste mensen hier zijn aanzienlijk ouder en mij is geleerd om respect te hebben voor de ouderen en vooral ook om beleeft te zijn. (Sorry voor de jonge goden die ik hier toch eigenlijk ook gewoon maar als OUD bestempel :tong: )
De smilies hiernaast zijn er om te helpen om je beter uit te drukken. De mensen kunnen immers niet zien dat ik met een gek gezicht zeg dat ze oud zijn, en dus plak ik er zo'n smilie bij en hoop ik dat ze het me vergeven :thumb_up:

En nu weer on-topic!

Het antwoord op je vraag:
Noppenfolie is bubbeltjes plastic. Plastic waar luchtbelletjes in zitten. Die zo leuk knappen als je er in knijpt. :D Als je het nog niet snapt moet je even op google kijken.
Gr, Rico
Rico

163 bedankjes

Re: Overgenomen fortunei

Berichtdoor trachypalm op 16 feb 2013 23:22

oke :P
bekijk ook eens mijn tuin viewtopic.php?f=49&t=10593 Groetjes,
Hendrik
trachypalm

8 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen