toch vind ik het bij de trachy waggie stukken minder mooi uit zien. Maar dat is uiteraard heel persoonlijk. Ik zie ze liever met hun eigen jasje aan dan in hun blootje
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."
Ik vind het ook wel een mooie daarmee dat ik er niet kon aan weerstaan om deze te kopen haha.De W.Robusta had ik toen ook zien staan en vindt deze ook een prachtig uitzicht.. Heb hier nog een Robusta in pot en ben aan het denken om deze volgend voorjaar ook in z'ne pure te zetten..die in volle grond laat ik zo want moet deze 1st en vooral door de winter sleuren.. Grtz Chris
Ik vind het gestript toch meer palmboom-effect hebben. Moet mij sneller denken aan hagelwitte stranden met kokospalmen. Mooi voorbeeld van een P.roebelinii:
Palmstrippen ook mode?
Eind van het filmpje zie je dat de palmboom modebewust is.
Bijlagen
1346567873_5_Tn8x.jpeg (101.89 KiB) 3828 keer bekeken
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Bij een roebelinii zou ik dat niet zo snel doen omdat die palm al uit zichzelf een slanke stam heeft... maar bij een T. fortunei vind ik het wel heel exotisch ogen, die hebben meestal zo'n lompe harige stam en dan is dat een groot verschil! Bij de Washingtonia ging het gewoon vanzelf