Kas ruimte huren

Post hier al je vragen over je winterharde en niet winterharde palmbomen.

Kas ruimte huren

Berichtdoor El Rey Mark op 04 dec 2016 23:40

Hi allen,

Voor de overwintering van mijn drakenbloedbomen ben ik op zoek naar een paar m2 kasruimte.

Ik woon in Zuid Limburg - Heerlen.

Heeft iemand een idee of er in de omgeving van Heerlen kasruimte te huur is? Of net over de grens in Belgiƫ of Duitsland.

Fijne avond

Mark
Laatst bijgewerkt door El Rey Mark op 05 dec 2016 21:37, in totaal 1 keer bewerkt.
El Rey Mark

0 bedankjes

Re: Kas ruimte huren

Berichtdoor derfske op 05 dec 2016 00:57

nou een normale kas word nachts gewoon zo koud als buiten..

ik weet niet hoe groot hij is.. maar als het past is een dakraam op zolder toch wel te doen. als dat niet past dan lijkt me het makkelijkste dat je moet gaan zoeken naar iemand met een serre aan huis (dus verwarmt)
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske

51 bedankjes

Berichtdoor El Rey Mark op 05 dec 2016 13:58

Hi,

Het gaat mij wel om een kas met warmte en licht. Ik heb begrepen dat er initiatieven waar je dat bij kwekers kunt doen. Ik heb meer dan honderd drakenbloedbomen die ik hobbymatig kweek.
Mijn zolderraam is helaas net niet groot genoeg ;-)

Ik wil ze in de winter beter laten groeien.
Ik ben benieuwd of er in de omgeving van Heerlen kaskwekers zijn die ruimte verhuren.

Groetjes,
Mark
El Rey Mark

0 bedankjes

Berichtdoor derfske op 07 dec 2016 00:35

enigste warme kas die ik weet in de buurt is mondo verde :D
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske

51 bedankjes

Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen