Allemachtig zeg Het is wel echt super hoor zo'n reus in huis! Ik heb toevallig gisteren (voor de derde keer) weer een nieuwe Howea forsteriana gekocht. Niet zo'n grote, maar kostte net over de 50 euro en daar heb ik al best lang over getwijfeld...
voor de geïnteresseerde er staat er nog 1. die is wel een flinke slag kleiner, geen mooie volle kroon dus zou opnieuw moeten flushen maar verder geen onaardige plant en voor een serieuze liefhebber hoefde hij er zeer weinig voor te hebben.
zat echt in tweestrijd maar heb der gewoon de ruimte niet voor, voor het geld hoefde ik het niet te laten en ben echt geen kapitalist ofzo
Ongelooflijk mooi! Ik heb nog plaats in de veranda. Kom hem hier gerust 2 jaar laten logeren totdat je verhuist Wie is de verkoper van die andere cycas? Ik heb mss wel interesse.
maar hij heeft nog veel meer hele mooie planten staan die voor weinig weg mogen. niet te lang wachten alleen want moest op korte termijn leeg opgeleverd worden begreep ik.
ramon: denk iets van een halve meter ofzo
jos: nouuuuuuuuu schrok wel even van de maat zelfs daar in de kas al hahaha maar is helemaal goed gekomen. ben er blij mee en achteraf die andere cycas misschien toch wel mee moeten nemen