![]() | 0 bedankjes |
![]() | 857 bedankjes |
![]() | 52 bedankjes |
![]() | 8 bedankjes |
![]() | 349 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
dandewi schreef:Hallo amourath ,
Bedankt voor je replay , Ze hebben inderdaad al die tijd met de speren omhoog gebonden in het bubbeltje plastic gestaan waarbij de pot mee ingepakt is geweest.
Ik was even bang dat de stam veel te lang in plastic had gestaan maar dat viel me inderdaad reuze mee.
Kunnen de verkleuringen op de uiteinde,s zoals op foto 1 nog kwaad ??
In de volle grond gaat het niet worden maar ik zat inderdaad te denken om ze in steigerhouten (grotere) bakken te zetten.
Nog voedingstips ??
![]() | 502 bedankjes |
stefan78 schreef:Als je een topic van in het begin leest (pagina 1 van de thread) begrijp je steeds wat bedoeld wordt en moet je niet telkens zo'n vragen stellen, trachypalm. Het staat er duidelijk in (noppenfie).
![]() | 8 bedankjes |
trachypalm schreef:stefan78 schreef:Als je een topic van in het begin leest (pagina 1 van de thread) begrijp je steeds wat bedoeld wordt en moet je niet telkens zo'n vragen stellen, trachypalm. Het staat er duidelijk in (noppenfie).
noppenfie wat is dat op dit forum mag je toch wel vragen stellen ik ben maar 11 ik wil veel weten over palmen mag ik dan geen vragen stellen in dat geval ga ik van dit forum af het is toch de bedoeling om vragen te stellen en antwoorden te geven of niet
![]() | 1032 bedankjes |
![]() | 8 bedankjes |
Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten