Aangezien ik deze keer behoorlijk doorheen mazzel (de sneeuwgrens zuidelijk en oostelijk met de bijbehorende koude is echt niet ver!) hoop ik dat de schade elders minimaal blijkt te zijn!
Sterkte, en nu op naar het voorjaar. het is echt meer dan

![]() | 1138 bedankjes |
Rob schreef:Toch 'maar -4.7° geworden hier...
![]() | 82 bedankjes |
![]() | 72 bedankjes |
![]() | 31 bedankjes |
![]() | 715 bedankjes |
Rob schreef:Exotic Life schreef:Over sneeuwduinen gesproken...
Das niet in jouw achtertuin Robin.![]()
In Steenbergen is het afgelopen nacht denk ik nog maar net aan onder nul geweest en je hebt er geen sneeuw...ik haalde ook maar 'slechts' -2 en een beetje.
Vannacht denk ik ook niet dat we de -5 halen om eerlijk te zijn. Het is wel glashelder maar zonder sneeuw denk ik niet dat het heel ver onderuit gaat. Hier is de T in 3 uur tijd nog geen hele graad gedaald...nu -2.8°.
Afgaand op de beelden op TV maak ik me meer zorgen over het oostelijke en zuidelijk deel van de benelux...geen grappen: als je 23 uur in je auto zit dan weet je gelijk hoe je trachy zich voelt
EDIT: wel een geweldige foto natuurlijk!
![]() | 57 bedankjes |
Remy schreef:Rob schreef:Toch 'maar -4.7° geworden hier...
Wat een verschil met Hoogerheide ondanks de korte afstand.
![]() | 57 bedankjes |
Exotic Life schreef:Remy schreef:Rob schreef:Toch 'maar -4.7° geworden hier...
Wat een verschil met Hoogerheide ondanks de korte afstand.
Hier zelfs nog iets zachter. Je had/heb de pech dat de sneeuwzone net tot jouw is gekomen, dat zorgt voor steenkoude temperaturen. Ook de aankomende nacht en die nacht erop zullen uitermate (record)koud kunnen verlopen indien het sneeuwdek niet teveel wordt aangetast. Vooral zuidoostelijk Nederland en uiteraard een groot deel van Belgie en Frankrijk zullen nogmaals -10 of lager gaan zien.
![]() | 82 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
![]() | 5 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten