Dit zij naar mijn beeld ook de enige slachtoffers.
Naar mijn gevoel hebben de dicksonia antartica's het goed doorstaan deze winter. Deze heb ik een paar liter water gegeven en toch nog maar voor de zekerheid propje vliestdoek in de kroon gestopt voor deze nacht.
De Brahea Armata heeft het zeer goed gedaan... in zijn tentje zijn zelfs de speren verder te voorschijn gekomen.. Dus lijkt wel of de groei er al in zit.
Vandaag is er een grote Wasingtonia Robusta geleverd (stammetje van plus 1 meter

Of de gembers/agapanthus/zantadechia etiopica/2 soorten orchideeen het hebben overleeft kan ik nog niet zeggen. Deze zitten nog diep in de grond (hoop ik tenminste
Wel kan ik met trots zeggen dat mijn Arum Italica het zo goed doen dat ze bijna onkruid lijken te worden.
In de winterstalling heeft het tot nog toe ook alles het goed gedaan en hiervan wil ik morgen of overmorgen als wat maar een beetje vorst kan verdagen op het terras gaan zetten. Binnen heb ik een slachtoffer de yucca filifera heeft een doorgerotte stam

Wat mij nog het meeste verbaasde is dat het spaanse mos (tillandsia) het buiten zonder enige bescherming overleeft heeft. Deze ga ik over een paar weken nog wat meer aanschaffen en op meer plekken hangen.