Alles staat hier weer netjes buiten en tegen het einde van de week gaan ook de schildpadden weer naar buiten,laat alleen de folie nog even zitten omdat het in de nachten koud kan worden. Was wel even zweten in de hete zon gisteren,vandaag ook weer een mooie zonnige dag,hier fleurt een mens van op,helaas late dienst deze week.
Hier scheen de zon deze ochtend nog tot 9.30 uur ongeveer maar nu regent het hier. Zit er niet mee in, de plantjes kunnen het gebruiken en ik moet toch werken. Gisteren zat ik ook te balen, heb vanaf 15 uur moeten werken en iedereen zat in de tuin te werken of op een terrasje in T shirt. Maar goed, ik gun het natuurlijk iedereen die niet moest werken en de kans kreeg om zonnevitamientjes op te doen hoor
Helaas is het vaak maar een dag zo warm, na de regen vanochtend nu al wel weer zonnig Zaterdagnacht zou er hier en daar wat nachtvorst mogelijk zijn, t'is nog steeds april hè
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832