wagnerianus doet weinig

Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.

Re: wagnerianus doet weinig

Berichtdoor s.janssen op 03 mei 2013 13:28

Je zou ze wat roze korrel of enkele blauwe korrels kunnen geven, welicht meer zon kan ook helpen. Zolang ze leven is het goed, geduld is het sleutelwoord, het voorjaar is pas net begonnen. Ik heb ook een wagnerianus in volle grond die heeft schade maar leeft nog wel!

Hoe heb je ze overwinterd?
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor peter op 03 mei 2013 17:54

welke grond heb je ze staan??
lijk wel die grond van 5 zakken voor een euro grond
je weet wel die compost grond waar veel onkruid ik groeit
peter

19 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 04 mei 2013 00:05

Combinatie slechte grond en dichtslaan van de grond heb je al snel wortelrot.
Altijd zorgen voor luchtige grond met goede drainage die goed vocht vasthoud, palmen en andere exotische planten stellen andere eisen aan hun grond dan andere kuipplanten.

Ik zie dat je koemestkorrels hebt gebruikt, ik geef hier zelf maar heel weinig van aan palmen. Vanwege nare ervaringen.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Keer terug naar Plantendokter: wie weet raad?