De grond is kurkdroog, van mij mag het eens een paar dagen in de nachten goed regenen. De hagel hoeft van mij niet, daar gaan de bananen bladeren..nee!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
vanaf 18 u valt het water hier met bakken uit de lucht. Er zal nu wel genoeg in de grond zitten. Als de temperaturen de volgende dagen nu nog wat meewerken ga je alles zien groeien. wilfried
Hier reeds lekker lang flinke regenbuien, het was wel eens nodig. En ik had gisteren overal flink koemestkorrel gestrooid, ingewerkt. Dit kon niet beter zijn, hopelijk krijgen we niet te koude temperaturen dat alles nog eens een flinke groeisprong krijgt.
De hele avond in de tuin fargesia aan het planten geweest tot het donker werd. Toen ik alles opgeruimd had begon het hier ook goed te regenen . Kan niet beter.
7 mm is er hier gevallen maar het zal mij worst wezen want ik sproei toch. Voor mij dus liever geen regen want ik ben nu voor de 6 de dag op rij aan het uitgraven van de vijver en dat doe ik liever niet in de modder.
Gisteren nog net een paar druppels en verder nog steeds kurkdroog, heb pas een stuk of 50 trachyzaailingen in potjes gezet maar moet ze nu elke dag begieten en dat dat ook nog zou moeten had ik net even niet aan gedacht