Afgelopen weekend heb ik mijn 2 grote hobby's gecombineerd! Met grote dank aan Herman.
Ik wilde dolgraag een tetrapenax en via dit Forum kwam ik bij Herman terecht die wel wilde ruilen.
MAAR, we wonen " ietsje " uit de buurt; Drenthe en Limburg.
Nu kwam het toevallig zo uit dat wij in Horst moesten zijn voor een menwedstrijd en laat dit nu 8 kilometer vanaf Hermans stekkie liggen.
De goede man bood aan om me op te pikken, want wij hadden alleen de beschikking over een scooter, want de vrachtwagen stond op " de camping " en kon er niet weg.
Zo gezegd zo gedaan. Ik werdt door mijn vriendje op de scooter bij de weg af gezet en daar hoefde ik maar even te wachten tot Herman er was. Vrolijk in de auto gestapt bij een wildvreemde man ha ha en op naar de tetrapenax. Deze had Herman er snel uit en samen met 2 mooie varens werdt alles in de auto gestopt. De stam was zo mooi lang dat ik niet eens meer voorin de auto paste. Dus als een prinsesje achter in en op naar het wedstrijd terrein. Hier was het zo stoffig dat ik Hermans mooie auto er niet aan durfde te wagen, dus...... kwam mijn vriendje met de kruiwagen EN de ruilhandel naar de weg gelopen. Met de prachtige plant in de kruiwagen moesten we het hele terrein over, tot grote hilariteit en nieuwschierigheid. Want hij viel wel op tussen alle koetsen en paarden. Het enige nadeel was dat we nog 3 dagen bivakeerden en in Horst en dus heb ik liters water bij de bak in gedaan om hem maar in leven te houden. Zoals te zien op de foto's had de plant er absoluut heen probleem mee om op de camping te staan.
Dus Herman, nog hartelijk bedankt en ik laat weten hoe hij het doet, Esther