Ja Rico dat is nodig die 100 mm is het totaal wat we tot nu toe gehad hebben in 2014, veel te weinig op andere plekken zeker het dubbelen of nog meer! Het wordt niet goed verdeeld, op andere plekken staan straten blank hier met een bui net 3 mm regen Groet, Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Hier hebben we terug een lekkere bui gehad. We mogen zeker niet klagen, regen valt hier met regelmaat. En telkens ik de tuinslang boven heb gehaald Dus voor het moment vocht genoeg in mijn tuin, en dat is te zien aan de groei ook natuurlijk.
Ook de temperaturen lopen al flink op doordat de zon wel eens komt piepen.
Gisteren 2 maal raak, maar van vandaag weet ik het niet, we waren met het gezinnetje naar Rotterdam dierentuin Blijdorp. Waar vooral veel verbazingwekkend armetierige trachy's staan. Er is daar nu een hele grote amazone achtige kas waar gesmuld kan worden van tropische planten. Sorry.. Gr. Jozef
Opvallend dat hier gisteren geen enkel bericht stond over de voorspelde nachtvorst van afgelopen nacht. Achteraf ook niet nodig omdat er van nachtvorst totaal geen sprake was.