Hoi , in de soep ummmmm, smaakt naar kip zeggen ze! nee jong dat zou ik niet over mijn hart krijgen was wel eens in Mexico waar bamboe chicken op het menu stond, bij navraag kwam mijn vermoede al uit! Leguanen..dus niet nee....
De grote man Herman was inderdaad net een hondje die aangehaald wilde worden en kwam iedere ochtend aanrennen, maar helaas toen ik hem overgenomen had bleek deze ernstig ziek te zijn, wat mij er niet bijverteld was, zo kreeg hij naar ieder maal kaakkramp en had hij wel eens bulten gehad wat ze wel verteld hadden, verder had hij bloedmijt mee! wat voor een enorme uitbarsting in de kas zorgden, die heel moeilijk te bestrijden was, maar ook hier zijn we doorgekomen en op het laats naar +- 2 jaar kwamen die bulten weer terug en dat bleek kwaadaardige kanker te zijn, en ja er een eind aan laten maken met veel pijn,ik kon het niet meer aan zien! Het vrouwtje is goed onder gebracht ook in een vrij grote ruimte terecht gekomen

maar leuk is anders, vroeger had ik wel eens jongen die je toch zeker 15 jaar had.
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC