Ik ben oscar bos 21 jaar oud en woon in de omgeving van Nijmegen. Ben een student natuurkunde met een passie voor exoten.
Planten heb ik eigenlijk al leuk gevonden sinds mij moeder mij heeft leren tuinieren. Al ben ik de laatste jaren echt verslaafd geraakt aan exoten en orchideeën (vooral de orchideeën die hier gewoon in de tuin kunnen).
Aangezien ik student ben en dus geen grote / permanente tuin heb, ben ik vooral bezig met klimmers en kleine dingen. Ook ben ik volop bezig met exoten zaaien en stekken, en de laatste tijd ook wat experimentjes met enten.
Daarnaast heb ik net een klein moestuintje aangelegd. Ook ben ik laatst lid geworden van een studentengroepje die zich inzet voor duurzaamheid. Hiermee gaan we binnenkort ook een moes/vlinder/kruiden tuintje aanleggen

Helaas komen de tentamens er binnenkort aan en heb ik iets te veel “projecties” dus ik ga een hoop projecten op een laag pitje zetten. Aangezien ik het toch nooit helemaal met rust kan laten leek dit mij een geschikt moment om eens wat op forums rond te gaan neuzen en te genieten van foto’s en het succes wat andere hebben met exoten!
Groeten
Oscar