Verzending Miracle Gro

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Verzending Miracle Gro

Berichtdoor Mul60 op 01 jul 2012 12:47

Koop nogal wat spullen via Internet. Nu wil ik Miracle Gro en de Garden Feeder en een of ander Slakken killer van Bayer via Amazon.co.uk kopen maar dat lukt me niet, krijg steeds een melding dat het niet verzonden wordt. Mij is eigenlijk niet duidelijk , waarom niet ( mijn engels is nou ook niet van die aard dat ik alles begrijp)....
Iemand hier ervaring mee?
Mul60

47 bedankjes

Re: Verzending Miracle Gro

Berichtdoor orinoco op 01 jul 2012 15:04

Hoi Chris,

Niet direct ervaring hiermee,maar misschien ligt dit aan bepaalde regelgevingen met betrekking tot het (internationaal) verzenden van bepaalde vloeistoffen en chemicaliën.
Overigens zijn genoemde artikelen ook gewoon in Nederland en België te koop.

Succes en groet,Ben
orinoco

78 bedankjes

Re: Verzending Miracle Gro

Berichtdoor Mul60 op 01 jul 2012 19:33

Was al bang voor zo'n regelgeving maar het is me niet helemaal duidelijk... zelfs die Garden Feeder van Miracle Gro wordt niet verzonden !!
Ik heb Miracle Gro al in gebruik, gekocht hier bij de plaatselijke Boerenbond, maar op Amazon zag ik 2kg staan voor ca 8,- Engelse Ponden. En dan samen met slakkenkorrels dan valt meestal de verzendkosten wel mee in verhouding met de ned. prijs.
Heb dit jaar wel 2x gespoten met nematoden maar de krengen komen toch weer langzaam terug. Ze zitten op plekken waar ik niet echt goed bij kan met die nematoden, weet ook niet of die beestjes ook links en rechts gaan zoeken of alleen maar recht omlaag?
Mul60

47 bedankjes

Keer terug naar Nieuws en tips