@ Draco: Ja zal wel inderdaad. Het moet er echt uit groeien. En voordat dat gebeurd is, ben je inderdaad een flinke tijd verder

Leuk is het niet, maar we doen het er maar mee. Moet vast ooit goed komen.
Lijkt mij ook wel een flinke klus om alle chips uit deze plant te halen

Ben je er zonder verwondingen af gekomen? Ik zou waarschijnlijk zwaar gewond zijn nadat alle chips weg waren. Was voorzichtig opzuigen geen optie?
@ Thunderfold: Die site ben ik dan weer niet tegen gekomen helaas. Ik heb heel google afgezocht naar de Agave parryi om te kijken waar ze het goedkoopste waren. Ik zoek altijd eerst uit wat ik wil, daarna het hele internet af waar ze het goedkoopst zijn. En voor €17,95 mag je toch niet klagen. Als alles goed zou gaan dan natuurlijk. En €160,00 voor 3 Agaves vind ik teveel, zoveel centjes had ik niet gespaard

Daarbij wilde ik zo veel mogelijk bij dezelfde bestellen aangezien dat vaak ook weer kosten scheelt, en de 40/50cm stam van de Trachy wordt vaak voor €75,00 verkocht, en bij MyPalmShop was deze €49,95. Ik neem vaak veel in overweging, mijn bestellingen zijn vaak ook goed doordacht. Alleen nooit voorbereid op beschadigingen. Weet niet of ik daar nog eens zal bestellen.
Ik zal de pups er voorzichtig tussenuit proberen te halen. Gelukkig heb ik van andere planten nog wel potjes over, en anders die van de nieuwe Agaves, dus dat moet helemaal goed komen

Bedankt weer voor de reacties.