ja toppertje eersteklas!
nu speur ik regelmatig op marktplaats met name, zo'n beetje dagelijks, en wil nog wel eens brutaal een lijntje uitgooien...
zo zei ik mn vriendin gister nog: "verhip een rostrata hier net om de hoek, dat ik die niet eerder gezien heb, stond er al zeker een dag op.... "
dus eens een mail aan gewaagd, vraagprijs niet overdreven hoog maar voor mij net niet interessant. dit vanwege het feit dat ik ze allemaal voor belachelijke prikkies heb dus aangegeven er hooguit 2/3 van die prijs voor te willen geven en dat was ook akkoord... heb ik weer
ding heeft een goeie 80 cm stam, voorheen 2 koppen gehad waarvan 1 niks meer doet maar daarmee wel uiteindelijk een leuke vorm aan de stam gaat geven. andere kop is prima, stam goed hard en best redelijk geworteld met naast oude wortels ook wat nieuwe. heb hier nu nog geen mooie plaatjes van die de plant echt tot zn recht laten komen maar ter indicatie/ilustratie bijgevoegde waarvan de eerste van de verkoper.
ding zo maar eens ergens aanplanten en eerdaags betere foto's maken. is nu nog even een kwestie van doorheen kijken maar uiteindelijk gaat dit ook een topper worden daar ben ik van overtuigd