philip schreef:Hoi
Misschien verkoopsites kontroleren,een echte liefhebber van planten steelt niet van een ander exotenliefhebber,iemand die steelt om met winst te verkopen neemt alles wat niet te warm of
te zwaar is mee
Dat is nog een idee!
philip schreef:Hoi
Misschien verkoopsites kontroleren,een echte liefhebber van planten steelt niet van een ander exotenliefhebber,iemand die steelt om met winst te verkopen neemt alles wat niet te warm of
te zwaar is mee
![]() | 222 bedankjes |
![]() | 0 bedankjes |
![]() | 72 bedankjes |
griphuz schreef:Holy shit, da's niet best!
Ze zeggen wel eens dat Eindhoven de meest criminele stad is van Nederland, maar zo lijkt er dat inderdaad op! Ik zou er gewon nog eentje kopen, zelfde maat, ook in pot weer in de voortuin.
Dan 380 V erop en volgende ochtend de rommel opvegen,...
Boobytrapen die handel!
Groetjes,
Remko.
![]() | 57 bedankjes |
![]() | 857 bedankjes |
Exotic Life schreef:griphuz schreef:Holy shit, da's niet best!
Ze zeggen wel eens dat Eindhoven de meest criminele stad is van Nederland, maar zo lijkt er dat inderdaad op! Ik zou er gewon nog eentje kopen, zelfde maat, ook in pot weer in de voortuin.
Dan 380 V erop en volgende ochtend de rommel opvegen,...
Boobytrapen die handel!
Groetjes,
Remko.
Het is in Rotterdam en Amsterdam niet veel minder helaas, al heeft Amsterdam de naam moordstad, rotterdam de naam slechtste stad om in op te groeien vanwege het de onveiligste stad is, en eindhoven de crimineelste stad. Als je het aan mij vraagt behoort het alle 3 tot hetzelfde, en zijn deze 3 steden allemaal de nummer 1.
Helaas maar waar, en het is echt absurt dat zelfs je planten niet meer veilig ben, al vind ik jouw methode wel wat grofBalkenende zou zeggen je moet praten met elkaar, maar die periode is ook voorbij...
![]() | 2 bedankjes |
![]() | 3 bedankjes |
wsnbm schreef:Zouden we onze planten apart moeten gaan verzekeren?
Zijn er mensen die dit al doen?
![]() | 112 bedankjes |
![]() | 222 bedankjes |
![]() | 52 bedankjes |
Keer terug naar Boomvarens en varens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten