The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Prachtig om te zien zeg. Heb ooit een Griek gehad maar deze werd mij jammer genoeg ziek verkocht (wist ik veel en dan kwam hij nog van een dierenarts, als je die nog niet kunt vertrouwen!) en is de winter niet doorgekomen. Had er verschrikkelijk veel spijt van. We waren gek op het beestje en hadden hem Eddy genoemd. Zoek er ooit nog wel eens terug eentje aan te schaffen. Suc6 ermee.
Super... Jammer dat nederland geen eiland in de middelandse zee is.. anders hadden we ze allemaal in de tuin kunnen hebben samen met heel veel mooie exoten
Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.
Het voorste dier op de foto is de moeder,van pa heb ik helaas geen foto. Zag vandaag dat het grootste jong al begint te eten dus dat gaat de goede kant uit.
Nog even een update!dooierzakjes zijn mooi opgenomen en ze eten nu alle drie ben benieuwd wanneer de rest gaat uitkomen,maar daar kunnen ondanks dat ze tegelijk zijn gelegd aanzienlijke tijdverschillen tussen zitten.