Bedankt voor je reactie, ook leuk om je hier te ontmoeten.
Cemmunnos heb ik altijd een leuk forum gevonden. Op een gegeven moment schep je toch een band
met de mensen die regelmatig posten. Na 2 jaar was het zelfs zo dat ik naar de beurs in Haps ging en dat ik bij mensen stond en dacht , he dat kon die en die wel eens zijn. Vaak was dat dan ook zo.
Dat maakt zo,n forum zo bijzonder, buiten het feit dat je van mekaar veel kunt leren en ervaringen op doen.Maar misschien is dit forum nog leuker ,wie zal t zeggen/

Ja de wassie daar hadden we t over.Mooie palmboom voor weinig geld eigenlijk.
Deze heb ik in oktober gehaald bij barteljo . Stam is 1,20, dus te groot voor in de kuip. Ik heb deze met mijn zoontje van 10 met moeite onder de overkapping gekregen. Hij kon maar op een plaats staan .nl waar het dak het hoogste is .
In ieder geval is mijn plan het volgende, ben benieuwd hoe je er over denkt.
Een gat uitgraven van een meter, deze vervolgens weer dicht gooien gemend met kiezel grind, verhouding 1 op 1. De washingtonia komt hoger te liggen dan de tuin, ongeveer 30 cm.
De aarde om de palm meng ik met koemestkorrels. Indien er klei om de wortels zit probeer ik zoveel mogelijk die te verwijderen. Dit wil graag in maart in uitvoering brengen.
Groetjes Herman