Hey Bart, dank voor de link

als het ook zo zou worden uitgevoerd zou je mij niet horen, plannen maken is mooi, maar de uitvoering laat vaak te wensen over, zo worden ook grove fouten gemaakt vooral in het midden en naar de toppen van die helling bossen, ze leggen grotingangen bloot die eerst half schaduw hadden en nu vol in de zon staan met afbrokkeling als gevolg en op enige km afstand opvallen zodat de toeristen het ook goed kunnen zien, door het weghalen van die bomen is de structuur verdwenen en met de eerste herfststorm die volgden vielen de bomen die eerst beschermd werden door de gekapte bomen allemaal om! Een grote ravage, Ik ken bijna alle mooie natuurplekken in Zuid Limburg en maak mij terecht vaak boos door de amateuristische aanpak, zo lag ik 2 jaar geleden met veel instanties in de clinch omdat ze een probleem doorschoven, niemand wilden verantwoording dragen voor een echt uniek gebied, daar ligt een oude vuursteengroeve, kwamen op die berg veel orchideen voor kruiden en wat mij erg raakt de koren wolf, hazelworm, levendbarende hagedis, geelbuikvuurpad enz.er was geen goed onderzoek na gedaan, het gebied werd met bulldozers ontbost en gelijkgetrokken, er moesten schapen op zo waren ze dan van het onderhoud af.

mensen maar het moest er even uit.
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC