Dank u allen
Bijna een half jaar geleden zag ik ze al staan, maar kon me (met heel veel moeite) al die tijd beheersen hem niet te kopen, en we zijn geregeld bij IT geweest. Tot afgelopen zondag, toen had ik een zwak moment en heb ik er toch een meegenomen
Bedankt voor de tip Richard. Ik kon er op internet ook al niet veel over vinden. Zijn natuurlijk ook niet veel mensen die kamerplanten in de tuin proppen
Je bent zeker nog niet te laat hoor Chris. Ik ben nu aan de achtertuin begonnen, maar dat is een hele goeie, zo'n grote boor
Ik ga morgen of overmorgen proberen of ik er met een pikhouweel door kan komen. Er zit nu al een heeeel groot gat in de grond, hier lag een paar jaar geleden nog een vijver dus daar kwam ik deze keer vrij goed in de grond. Echter wou ik een plant een halve meter verder naar achteren zetten, maar ben met die actie na een uur hakken (ja, serieus met een bijl in de grond hakken

) en schrapen toch maar gestopt. Ik had net een kuiltje van een halve meter
Daar zal ik ook nog wel even een foto van posten.
Hier het grote centrale afwateringsgat. Achter in de hoek in de tuin zit ook nog een groot grindgat. hopelijk is dat genoeg.