Zo, nu eerst een bavaria
Ik ben op locatie A begonnen met graven. daar ligt nu gras. Het zand wat er af kwam, ongeveer 1,5 kuub had ik op het terras gegooid. Toen bleek dat ik al het split uit de tuin ergens kwijt moest heb ik dat split eerst zoveel mogelijk op een hoop geschept. De grond van het terras weer naar het deel in de tuin waar geen split meer lag, geschept. Vervolgens bijna al het split op het terras geschept. Toen ik uiteindelijk klaar was met graven in de tuin het overtollige zand, wederom 1,5 kuub, naast het split op het terras gegooid. Hoezo slim bezig geweest
Maar goed. Ik heb nu bijna de hele tuin gehad. De grond rondom het grote gat het ik tot 60cm. diep omgeploegd/gehakt en heb er kleigrond verbeteraar en een paar zakken bemeste tuinaarde doorheen gemengd. Hoop dat dat slim was/is?
En verder ben ik bezig geweest om een plekje te zoeken voor alle planten.
Tussen de donkere lijnen (potgrond gestrooid) komt nog weer een beetje van dat paarsachtige split. De rest is voor de plantjes. De grond dek ik daar later af met schors.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar met de foto's zal dat wel.

Nu moeten er straks alleen nog een flinke lading canna's in de tuin, maar ik weet van een aantal niet meer wat het is. Dus die moeten eerst in de pot gaan groeien zodat jullie mij dat straks kunnen vertellen