Hier hetzelfde, gisterenavond veel te moe om nog reacties te posten.
Ik was ook al op van 05u00 en had maar een goeie 3 uurtjes geslapen die nacht...
Dan was je nog rap thuis Wilfried, we waren hier thuisgekomen om 20u40 na een hele dag cruisen, op de kop 700km's gereden gisteren
En dat was meer dan zeker de moeite hoor

Wat een leuke dag hebben we gehad, die was zeker geslaagd als eerste uitstap van dit jaar. Volgend jaar ga ik zeker weer naar Gardenpalms, het is de moeite en de rit valt eigenlijk nog heel goed mee hoor. Wat een aanbod seg. Zeer leuke ontvangst met lekkere koffie en leuke babbel, rondleiding gekregen van Ro en dan werden we losgelaten in dit walhalla van planten

Rob, Wilfried en Wim hadden al snel een grote kar te pakken

Ik heb even rustig rondgekeken en de mooiste plantjes uitgezocht i.p.v. als een gek naar planten grijpen

Ondertussen ook nog een zadenquiz gespeeld inclusief foto's die Wim had meegebracht van Cuba. Klaas-Jan kwam iets later aan, leuke kerel trouwens

Herbert had het druk maar toch nam die de tijd om ons zeker uitgebreid te helpen en babbeltjes te slagen

We hebben dan ook weer leuke cadeautjes gekregen waarvoor nogmaals mijn dank

Een Princeps hybride of wat het ook mag worden

en ook nog een flinke T. Kumaon

Ook veel tips en nuttige info gekregen van zowel Herbert als ook van Ro, thanks guys

Voor één ding moeten we ons excuseren voor de thuisblijvers want we hebben geen foto's genomen, dat realiseerde we ons pas later op de terugweg

We hadden het zo naar onze zin en zo druk dat we dat helaas zijn vergeten, naar het schijnt liep Klaas-Jan zijn vriendin er wel rond met een camera dus met wat geluk...
We waren aangekomen rond 11u45 bij Gardenpalms en om 16u00 zijn we er dan toch weer weg geraakt met letterlijk twee volgepropte auto's. Vertrokken richting Troy (Coldpalm)
Vandaag was weer een mooie dag en ik heb de nieuwe aankopen even snel in de zon geplaatst voor de foto's...
Als eerste een mooie Parajubaea Tor. var. Tor.
T. Martianus
Princeps hybrid...
Flinke T. Kumaon...
Rhapidophyllum hystrix
Ja hoor, mijn eerste Agave, een Neomexicana..
En nog een Alocasia zebrina

Een deel is ondertussen al verpot, het andere deel wacht op de volle grond, eerst alles laten wennen aan de buitenlucht en de zon natuurlijk.