Ivan, met bewondering deze topic eens helemaal doorgelezen. Zag er in mijn ogen prima uit, maar als je idd gaat verhuizen had ik hetzelfde gedaan! Heb je al een nieuw stekkie op het oog waar je weer zoiets kunt aanleggen? Het is jammer dat ik echt geen plek meer heb, anders had ik een stukje van je border nagebootst!
Verzamel klinkt zo postzegelverzamelingachtig. Ik zeg liever, nee ik bouw een collectie op, tis maar hoe je het bekijkt
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Voor een stukje woestijn is 2 uur zon idd wel veel te weinig, in de zomer heeft dat toch echt wel een uurtje of 8 zon nodig. Succes met de zoektocht naar een huis met een zonnige tuin! Gr Ruud
heb me de stekjes en kleintjes mooi hoog en droog weggezet en doen het super!
vond ze niet de moeite om in het zicht te hebben, weggooien ook wat zonde dus een schap geschroefd onder een afdak van golfplaat en doen het door de warmte beter dan de grote
@Ivan, je kan altijd wat komen brengen hoor, zie zat leuk spul staan!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
de planten inmiddels in mijn winteropslagje gezet droog onder een golfplaatje. in beeld drie toppers van rostrata's en 1 fijne thomsoniana net aan het oog onttrokken. deze planten hebben het dit jaar erg goed gedaan en heb er goede verwachtingen van
deze rostrata heeft mij teleurgesteld, leek een prima plant maar bleek koprot en schimmel, stam 1 soppige spons dus afgezaagd. uit de stronk komen wel een handvol uitlopers dus laat m staan wachtend op een rostrata struik