Ja blijkbaar denken velen zo ondertussen want ik was er om +/- 16 u en ik was zijn 2de klant die dag. Zaken blijken niet erg goed te draaien momenteel door het uitblijven van echt zomerweer.
Ondertussen de Diospyros lotus kaki, de Eucalyptus en de Ginkgo biloba uitgeplant. Enkel de Zantedeschia 'Pink mist' nog ergens een plaatsje geven en de rest houd ik in kuip. De aardbeiboom (kan verdorie nog steeds niet op zijn Latijnse naam komen

) twijfel ik nog aan. Het betreft de kleiner blijvende vorm (is nogthans al zo'n 1.7 m hoog) dus moet makkelijk in kuip te houden zijn maar ik had me nog zo voorgenomen om mijn kuipplanten assortiment te gaan verkleinen dit jaar ipv uit te breiden. Deze is nu mijn 4de in 6 jaar, al de anderen overleefden de winters niet. Hij kan ook maar een -15° aan en dan kortstondig. (Tenminste in mijn ervaring).
De Diospyros lotus kaki is een geënt exemplaar en heeft opvallend grote bladeren. Zo heb ik er nog nooit één gehad alleszins. Hopelijk is die nu sterker dan zijn voorgaanden die allen dood gingen tijdens de winter. Heb gezien dat er 3 bloemen instaan. Was nog aan het twijfelen om één van de echt grote exemplaren mee te brengen (+/- 2m) welke ook meer bloemen droegen maar een mens moet ergens zijn grenzen trekken he.