Ik blijf het geweldig vinden dat dit topic al ruim 4 pagina's heeft!
Katten in de tuin Rob, tja ik ben het volledig met je eens (al hebben wij zelf ook 1 kat) en die heeft zo nu en dan ook lekker lopen schijten in de tuin. Tja! Het probleem met katten is dat ze onze eigen inheemse diersoorten naar de tering schoppen, zij houden geen rekening en pakken alles wat hun interesseert. Houd lekker je kat in een ren, niets geen gezeur!
Dieren in de tuin zijn van harte welkom! Ligt er ook wat maar ik probeer wel met planten keuzes te maken speciaal voor vlinders of bijen omdat het met veel van dit soorten dieren ook niet goed gaat in de natuur en daar zijn wij toch echt de schuldige aan. Iedere extra bloem is er toch 1 extra

Daarrnaast mogen lekker de bananen en palmbladeren in de wind waaien zodat ik ook kan genieten. Pissebedden, miljoenpoten en regenwormen zijn van harte welkom.
Rupsen in brugmansia's wordt ik niet blij mee, ik vind soms de meest grote rupsen in de planten. Dood maken, nee! Ik zie geen reden om deze dieren dood te maken, ik zet ze ergens uit of gooi ze naar de buren.
Vroeger had ik nog wel eens last van merels die het veenmos in het moeras er uit gooide waardoor sommige vleeseters buiten de bak lagen.