Bij mij gaat er straks geen laagje blad maar een dikke laag blad op! Die Colocasia Pink China is dan wel de meest koudetollerante soort maar dat is nog wat anders dan winterhardheid.
Ik zou graag willen Sandoz, maar de enigste die ik heb gaat er niet uit. Maar een tip: haal in de toko taro knollen. Dan kan je ook Lekker experimenteren.
Dat zijn gewoon tauro knollen. Geef ze vaak weg als mensen olifantjes leuk vinden of niet gewoon een alternatief bloemetje
Mijn woonkamer staat steeds voller met olifanten krijg een aardige verzameling aan soorten. Doordat ze binnen staan woorden alleen de bladeren nooit zo groot als buiten. Vond dit dus een leuke oplossing om te kunnen spammen Laatste knol die groot heb gebracht is de portadora 54cm zie foto Binnenkort black magic erbij
Ik weet niet wie momenteel de koploper is maar de grootste hier bij mij is natuurlijk de 'Colocasia Gigantea Thailand Giant Strain' met het grootste blad nu 71cm. Is niet het nieuwste blad want er is ook nog maar net een nieuwer blad ontvouwd maar dat moet nog strak komen te staan dus kan ik nog niet meten. Foto's zal ik nog maken...